maandag 11 maart 2013

kaart demodagen doeading

Hallo allemaal,
Als eerste wil ik iedereen dank je wel zeggen voor de reactie's op de vorige post.
Na twee geweldig drukke maar ontzettend gezellige demodagen bij Doe@Ding, kan ik jullie nu mijn kaarten laten zien dat zal ik in de aankomende tijd doen de eerste kaart is een voorjaarskaartje en ik ben dan ook wel erg aan het voorjaar toe brr.... wat een kou vandaag deze keer een kaart met de carroussel mal van marianne design.

                             Dit is de voorkant

                           Dit is de binnenkant

 
Dank je wel voor het langskomen en in de loop van de week volgen er nog meer
Groetjes Nelly

4 opmerkingen:

  1. Gaaf Nellie!! Ik heb zaterdag niet eens de tijd gehad om jullie creaties eens goed te bekijken. Maar dat komt goed, want ik kan ze komende tijd op je blog bewonderen :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je prachtige kaarten Nelly. Deze is ook top. Ik ga je volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Afgelopen zondag genoten van je workshop.
    Ik geniet van de mooie kaarten die je hebt gemaakt. Ik ga je blog ook volgen.

    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nelly
    wat een super gave kaart heb je weer gemaakt
    en wat een lief plaatje
    mooi van kleur.en een top binnen kant
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen